AnosiaPharmacy

H CloudOn ολοκλήρωσε την κατασκευή του νέου E-Commerce platform του AnosiaPharmacy.
Το E-Commerce Platform του AnosiaPharmacy είναι πλήρως διασυνδεδεμένο με το Cloud ERP της SoftOne.
Με αυτή την διασύνδεση το όφελος είναι ότι όλο το διαχειριστικό κόμματι του e-shop γίνεται εύκολα μέσα από το Softone και όχι από το CMS του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Τα πλεονεκτήματα αυτής της υποδομής είναι πολλά και σημαντικά για την καθημερινότητα της επιχείρησης.  Παρείχαμε μια ολοκληρωμένη λύση σε λειτουργικές ανάγκες και διεκπεραιωτικές εργασίες e-shop και φαρμακείου.

Η ενημέρωση του e-shop γίνεται αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας έτσι τα λειτουργικά έξοδα και περιορίζοντας την πιθανότητα λαθών. Αυτοματοποιήσαμε πολύπλοκες και χρονοβόρες εργασίες διαχείρισης όπως:

  • Ενημέρωση διαθεσιμότητας προϊόντων.
  • Αλλαγή τιμών ειδών σε σχέση με την μέση τιμή αγοράς και την κερδοφορία της επιχείρισης.
  • Αυτόματη ενημέρωση παραγγελιών από το E-shop στο ERP.
  • Αυτόματη δημιουργία παραγγελιών στους προμηθευτές για τα ελλειμματικά είδη με γνώμονα την κυκλοφοριακή ταχύτητα των ειδών.
  • Αυτόματη ενημέρωση του πελάτη για την κατάσταση της παραγγελίας του
  • Αυτόματη καταχώρηση προϊόντων και άλλων πληροφοριών όπως   (τιμή, χαρακτηριστικά, φωτογραφίες) από το ERP στο E-shop.
  • Αυτόματη δημιουργία του μενού του e-shop και των φίλτρων αυτού από το tree menu του ERP.
  • Αυτόματη ενημέρωση όλων των κατηγοριών και υποκατηγοριών.
  • Αυτόματη δημιουργία -καταχώρηση στοιχείων ΝΕΟΥ πελάτη από eshop στο ERP.
  • Αυτόματη καταχώρηση παραγγελιών από πελάτες (εγγεγραμμένοι ή  επισκέπτες) και ενημέρωση του ERP μαζί με τα στοιχεία αποστολής και πληρωμής.
  • Αυτόματη δημιουργία voucher, για την αποστολή προϊόντων με courier, μετά την τιμολόγηση της παραγγελίας.
  • Αυτόματος υπολογισμός κόστους για τις παραγγελίες με επιπλέον βάρος
  • Έλεγχος κόστους αντικαταβολών και ανοιχτά υπόλοιπα από τις εταιρείες courier.
  • Αυτοματοποιημένες διαδικασίες picking και packing παραγγελιών.
  • Αυτοματοποιημένες διαδικασίες για παραλαβές νέων ειδών.
  • Αυτοματοποιημένες διαδικασίες για παραλαβές επιστρεφόμενων παραγγελιών.
  • Αυτόματη ενημέρωση skroutz και bestprice.
  • Έξυπνο σύστημα εύρεσης ειδών  (search)
  • Έξυπνο μηχανισμό πρότασης ανάλογα με το σύμπτωμα των πελατών του e-shop (ΘΕΛΩ ANOSIA ΣΕ) (π.χ. πονοκέφαλος)

Ο διαχειριστής λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται ώστε να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα της κατάστασης της επιχείρησης ενώ παράλληλα διαχειρίζεται όλες τις λειτουργίες, εύκολα και γρήγορα από ένα κεντρικό σημείο ελέγχου του ERP.

Το στοίχημα μας ήταν να αποδεσμεύσουμε την επιχείρηση από τις καθημερινές άσκοπες και χρονοβόρες εργασίες και να δώσουμε τον απαραίτητο χρόνο στον επιχειρηματία να ασχοληθεί με το πραγματικό “Business”, προσφέροντας παράλληλα βελτιωμένη εμπειρία περιήγησης του πελάτη στο eshop.

REAL-TIME INFORMATION

Mε σκοπό την διευκόλυνση, συντόμευση αλλά και απλούστευση των καθημερινών διεργασιών ενός σύγχρονου ηλεκτρονικού καταστήματος συγκεντρώσαμε την πληροφορία πλέον σε μία βάση δεδομένων αυτή του ERP.

Καθώς η βάση δεδομένων του ERP και του e-Shop είναι κοινή, όλες αυτές οι πληροφορίες-δεδομένα ενημερώνουν το e-Shop σε πραγματικό χρόνο, όπως αντίστοιχα οι κινήσεις του eshop το ERP, κάτι το οποίο σας απαλλάσσει από χρονοβόρους και σε πολλές περιπτώσεις λανθασμένους συγχρονισμούς δύο διαφορετικών βάσεων δεδομένων, τη βάση δεδομένων του e-shop και τη βάση του ERP .

Τα οφέλη αυτής της λύσης για τις καθημερινές ανάγκες της εταιρίας σας, είναι πολλαπλά και παρατίθενται παρακάτω:

  • Άμεση πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο (για διαθεσιμότητα, τιμή και έκπτωση των προϊόντων σας).
  • Άμεση ενημέρωση ελλείψεων.
  • Άμεση δέσμευση ειδών από την παραγγελία (Καμία ελλειμματική παραγγελία και λανθασμένη έκπτωση).

Παράλληλα υποστηρίζονται δυνατότητες όπως:

  • Πλασματική διαθεσιμότητα.
  • Εικονική έλλειψη διαθεσιμότητας.
  • Επιπλέον διαθεσιμότητα σε σχέση με την πραγματική.
  • Αυτόματη διαμόρφωση διαθεσιμότητας & τιμής ειδών.
  • Μαζική ενημέρωση ειδών.
  • Αυτόματος διαχωρισμός των status παραγγελίας (εκκρεμής παραγγελία, με σχόλια κτλ).
  • Group  Sets (μέσω του ERP).
  • Loyalty Schemes (Σχέδια Πιστότητας-εμπιστοσύνης πελατών).

Η  συνεργασία μας με το AnosiaPharmacy έχει ξεκινήσει τα τελευταία δύο χρόνια, έχοντας υλοποιήσει αρχικά την παραμετροποίηση ενός πρωτοποριακού Cloud-ERP συστήματος διαχείρισης λιανικής, επεκτείναμε την συνεργασία μας με την υλοποίηση και του Ε-commerce platform.

Τους ευχαριστούμε που για μια ακόμη φορά  εμπιστεύτηκαν την CloudOn για την υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης επιχειρηματικής μηχανογραφικής λύσης.